Wednesday, May 7, 2008

Coffee & Kyalsin

ဒီေန့စိတ္ကူးေပါက္လာလို႕ က်မၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့အရာေတြအေၾကာင္း
ေျပာခ်င္လာတယ္ ... စာဖတ္သူေတြအေနနဲ႕စိတ္၀င္စားခ်င္မွ စိတ္၀င္
စားလိမ့္မယ္ေပါ့..။ စိတ္မ၀င္စားဘူးဆိုလည္း အပစ္မတင္ရက္ပါဘူး...။

ပထမဦးဆံုးေျပာျပခ်င္တာကေတာ့ က်မသိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ေကာ္ဖီအေၾကာင္း
ေလးပါ။ ထူးေတာ့မထူးဆန္းပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ လူေတာ္ေတာ္
မ်ားမ်ားက ေကာ္ဖီကိုေသာက္ၾကတာကိုး ... ။


က်မေကာ္ဖီကို Latte ေကာ္ဖီမ်ဳိးကို သိပ္ႀကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေကာ္ဖီ
ကိုစြဲသြားတဲ့ သူတေယာက္ထဲမွာေတာ့ မပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ မေသာက္ဘူး
လို႕ဆံုးျဖတ္ထားရင္ေတာင္ တခြက္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္သြားျဖစ္သြားတယ္။

စြဲတာေတာ့ဟုတ္ဘူးေနာ္။ ႀကိဳက္လို႕ေသာက္တာ။ တစံုတေယာက္ကို
ေတြ႕ဖို႕ေနရာခ်ိန္းလိုက္ရင္လည္း ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးကို အရင္ဆံုး သြားသြား
ေျပးျမင္မိတယ္... ဒါကလည္း ေကာ္ဖီၾကိဳက္တတ္တဲ့ေရာဂါေလးေပါ့။
ၾကယ္စင္ေလးကို ခင္ခ်င္သူမ်ား သို ့မဟုတ္ ေတြ ့ခ်င္သူမ်ား ေကာ္ဖီဆိုင္
ကိုသာဖိတ္လိုက္ 40 ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ စဥ္းစားေပးမယ္လို႕ သတင္း
ေကာင္းပါးလိုက္ပါရေစ

*****************************************************

ေနာက္တမ်ဳိးကေတာ့ အရုပ္
ေလးေတြကို တအားခ်စ္တယ္
ႀကိဳက္တယ္။ shopping သြား
ရင္ အရုပ္ဆိုင္ေလးေတြေရွ႕
ကိုေရာက္သြားတိုင္း စိတ္က
ျပန္မထြက္ခ်င္ေတာ့ဘူး။

အခုက်မ ေနေနတဲ့အခန္း
ေလးကေတာ့ သိပ္မက်ယ္
ရွာဘူးေလ။ က်မဆီမွာရွိ
တဲ့အရုပ္ေလးေတြကမ်ား
ေတာ့ ထပ္၀ယ္ဖို့ဆိုတာ
သိပ္မလြယ္ရွာဘူးေပါ့ေနာ္။
ျပီးေတာ့ က်မက ထူးဆန္းတာေတြ ထူးျခားတာေတြဆို သိပ္
သေဘာက်တတ္တယ္။ သူမ်ားကိုလည္း ထူးထူးဆန္းဆန္း
surprise လုပ္ရတာကို သိပ္ျကိဳက္တယ္။ သူမ်ားမထင္
မွတ္ထားဘူး ေမွ်ာ္လင့္ထားတာမရွိဘူးဆိုရင္ သူတို႔သိပ္
ေပ်ာ္သြားတတ္ရင္ က်မလည္း အရမ္းေပ်ာ္တယ္ေလ။

အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ က်မဆီမွာရွိတဲ့ ရုပ္ႀကီးေတြ
ေရာ၊ အရုပ္ငယ္ငယ္ေလးေတြက က်မကိုယ္တိုင္၀ယ္
ထားတာ တခုမွကိုမပါတာ။ ဟီး ဟီး... က်မကို ေနရာ
တကာက က်မအရုပ္ကို သိပ္ခ်စ္တတ္လို႕တဲ ့ လက္ေဆာင္
ေပးထားၾကတာ။

အရုပ္ကေလးေတြရွိတာ သိပ္ေကာင္းတယ္။ မယံုရင္ စာဖတ္
သူေတြလည္း အရုပ္ကေလးေတြ သိမ္းထားၾကည့္ပါလား။ တခါ
တေလ အျပင္ကေန ဒါမွမဟုတ္ အလုပ္ကေန အဆင္မေျပလာ
တဲ့အခ်ိန္ စိတ္ကမၾကည္ ေဒါသထြက္ေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ
အေမြးပြပြနဲ ့ အရုပ္ကေလးေတြကို ကိုယ္ၾကည့္။ သူတို ့အသားေလး
ေတြက သိပ္ကိုႏူးညံ့ေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ေတြျပန္ႏူးညံ့သြားတတ္ေရာ။

****************************************************

ဆက္ရန္ရွိသည္.....။

0 comments:

"Magical Template" designed by Blogger Buster