Thursday, March 27, 2008

အေမ့ရဲ႕လက္တစံု


အေမ့လက္တစံု ေက်ာင္းတက္ဖို႔ေခၚေဆာင္

အေမ့လက္တစံု မနက္ခင္းအတြက္သူမလႈပ္ရွား

အေမ့လက္တစံု က်မကိုမိုးသဲသဲေအာက္ကုကာကြယ္

အေမ့လက္တစံု က်မကိုေေနပူပူေအာက္ကကာကြယ္

အေမ့လက္တစံု တယုတယကိုင္တြယ္ခဲ့က်မမ်က္ႏွာ

အေမ့လက္တစံု သုတ္ေပးခဲ့က်မရဲ့မ်က္ရည္

အေမ့လက္တစံု ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမွ က်မကိုကယ္တင္

အေမ့လက္တစံု ယုယေထြးေပြ႕မႈကိုကိုယ္စားျပဳလို႕

အေမ့လက္တစံု သူမစားဖို႕ေ၀စု က်မအတြက္ခ်ေပး

အေမ့လက္တစံု အေပးတာရွိၿပီးအယူမရွိခဲ့သူ

အေမ့လက္တစံု ေရာင္စံုပြင့္တဲ့ပန္းတခင္းပါ အေမ

duncan wyllie ၏ Mother Hands ကဗ်ာအား ဘာသာျပန္ဆိုၿပီးျပန္လည္ခံစားေရးဖြဲ ့သည္။

1 comments:

ျမန္မာျပည္ကိုလြမ္းတယ္ said...

ကဗ်ာေလးဖတ္ျပီးခံစားလိုက္ရတယ္ၾကယ္စင္
ေလးရာ။အလြမ္းေတြနဲ.ျပည့္သြားတာပဲ။
အိမ္ကအေမကိုလြမ္းလိုက္တာဟာ။

"Magical Template" designed by Blogger Buster