Friday, March 28, 2008

ဟန္ေဆာင္ကာေမ့ထားခဲ့ေပမယ့္


ရံူးနိမ့္ေနမွန္းသိေနလ်က္ ဒီၿပိဳင္ပြဲတခုကို က်မ၀င္မၿပိဳင္သင့္ မွန္းသိေနပါလ်က္
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တခုကက်မကို အေၾကာင္းျပခ်က္မဲ့စြာ သယ္ေဆာင္ေခၚယူ
ေနမွေတာ့ က်မဘက္ကဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ က်မ ကိုယ္တိုင္ကမွ လြန္ဆန္ႏိုင္
စြမ္းမဲ့ခဲ့တာကိုး..........။

အဲ့ဒီအခ်ိန္က ဆႏၵတခုကိုဆန္႕က်င္ၿပီး အေ၀း တေနရာ ထြက္ေျပးခဲ့ရင္
ဒီဒဏ္ရာ ႏွလံုးသားကတဆစ္ ဆစ္နာက်င္ခဲ့မိမယ္ မထင္ခဲ့ပါဘူး။ တခ်ိန္က
သိပ္ကိုျမတ္ႏိုး တြယ္တာခဲ့ဖူးတဲ့ တိမ္တိုက္ေလးေတြေတာင္ ေလယူရာကို
ယိမ္းႏြဲ႕ က်မနဲ႕အေ၀းတေနရာမွာ။

ဖြင့္ေျပာခ်င္ခဲ့ေပမယ့္ သူေပ်ာ္ႏိုင္ပါေစဆႏၵတခုက က်မကို ညတိုင္းလိုလို
အိပ္မက္ထဲႏွိပ္စက္မ်ဳိသိပ္ခဲ့ရ ဒီခံစားခ်က္တစံုကို သူကေတာ့ သိႏိုင္မယ္
မထင္ဘူး။ ေစ့ထားရံုရွိတဲ့ ႏွလံုးသားတခါးေပါက္တခုကို ႏွလံုးသားတခုနဲ႕
မွ ၾကည့္ဖို႕မႀကိဳးစားခဲ့တာ။

မဆံုႏိုင္ေတာ့ဘူးလား အရင္အခ်ိန္က ေန႕ရက္ေလးတခ်ဳိ႕လိုေပါ့။ မညာ
မတာ စြပ္စြဲခ်က္ေတြကျမွားတစင္းလို အသဲတခုလံုးကို ထိုးေခ် အစိတ္
စိတ္ေက်မြ သြားေစခဲ့ေပမယ့္ တခ်ိန္ကရွိခဲ့ေနညိဳခ်ိန္တခ်ဳိ႕ကို ျပန္လည္
တမ္းတရင္း တခ်ိန္ခ်ိန္ျပန္ေတြ႕ခြင့္အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္ေန
မိေသးတယ္။

တေန႕ေန႕ေတာ့ဖြင့္ေျပာမယ္ စိတ္ကူးခဲ့ဖူးတယ္ အဲ့ဒီစိတ္ကူးခံစားခ်က္
ေလးေတြက က်မကိုအေပ်ာ္ေလးေတြေပး ႏွလံုးခံုသံေတြေတာင္ျမန္ေစ
ခဲ့ဖူးတယ္။ တကယ္တမ္းတခဲ့ရ ရက္ေလးတခုေရာက္ျပန္ေတာ့ သူ႕ဆႏၵ
ကိုဦးစားေပး က်မဆႏၵတစံုကို မ်ဳိသိပ္ခဲ့လိုက္ရတယ္။

အရံူးေပးထားသူတေယာက္မို႕ အလြယ္တကူအႏိုင္လိုခ်င္ခဲ့တာလား။
ဒူးေထာက္ေနမွန္းသိလ်က္က်မႏွလံုးသားကိုဖ်စ္ညစ္ ခံႏိုင္ရည္မရွိႏိုင
္ေလာက္ေအာင္ စိမ္းကားရက္စက္စြာသီကုန္းထားတဲ့မာေက်ာေက်ာ
အသဲေတြနဲ႕ ျပတ္သားလြန္းလွတဲ့စကားလံုးေလးေတြကိုစုစည္း မိုးအ
ျဖစ္နဲ႕သာရြာခ်လိုက္တာလား။ တကယ္နာနာက်င္က်င္ တုန္ရီေနေအာင္
ရြဲရြဲစိုေနတဲ့ ဒီမိုးခါးေရေတြေအာက္ငါ့ခံစားခ်က္ေတြကို ေမ်ာခ်လိုက္မိတယ္။

အပစ္မတင္ရက္ပါဘူး..ေပးထားသလို ျပန္မရႏိုင္ေတာ့တဲ့အေျခအေန
ဘယ္လိုမွ ဆံုႏိုင္ခြင့္မရွိေတာ့တဲ့ မ်ဥ္းၿပိဳင္ႏွစ္ေၾကာင္းရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္မွာ
ဘယ္သူက တကယ္နာက်င္သြားခဲ့ရသလဲဆိုတာ မစဥ္းစားခ်င္ေတာ
့ေပမယ့္ တေန႕မွေမ့လို႕မရေအာင္ က်န္ရွိေနတဲ့ ဒီအလြမ္းေတြကိုပဲသံစဥ္
စာသားတခုအျဖစ္ သီကုန္းလို႕ က်မတေယာက္တည္းအခန္းထဲမွာ ေရးဖြဲ႕
ခဲ့ထားတဲ့ေသြးစြန္းႏွလံုးသားတစံုရဲ့ ဖြင့္အံခ်က္ေတြေပါ့။


ေမွ်ာ္လင့္ခ်င္ေသးခဲ့ေပမယ့္ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာသိေနမွေတာ့ အလြမ္းေတြ
ကိုေတာ့ ဆက္လက္ရွင္သန္ခြင့္ေတာ့ေပးခဲ့လွည့္ပါဦး။ ဘယ္သူမွမသိႏိုင္တဲ့
က်မတို႕ႏွစ္ေယာက္ၿပိဳင္ပြဲ မညာမတာျဖစ္ခဲ့လို႕ အေသအလဲျဖစ္ခဲ့ရတာ
ေလ။ ဟန္ေဆာင္ကာေမ့ထားခဲ့ေပမယ့္ ေလေျပလာတိုင္းတိုင္တည္ခဲ့ဖူး
ေသာ စကားတခြန္းကဆြံ႕အသြားခဲ့ရ က်မစကားသံေတြအစား
“ရွင့္ကိုခ်စ္ေနဆဲ”ဆိုတာ ရွင္ၾကားေအာင္ေတာ့ ေျပာျပေပးႏိုင္ပါရဲ့ ခ်စ္သူ.....။

2 comments:

ညမီးအိမ္ said...

ၿဖစ္ခ်င္တဲ့ဆႏၵေတြကို မ်ဳိသိပ္ထားရတယ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္ အၿဖစ္ေလးလဲဒီလို ပဲဗ်။ ေလာကႀကီးက ကိုယ္ၿဖစ္ခ်င္တာေတြကိုၿဖစ္ခြင့္မေပးဘူးလားမသိဘူးဗ်။
အခ်စ္စစ္ႏွင့္ေတြ႔ပါေစဗ်ာ။

ျမန္မာျပည္ကိုလြမ္းတယ္ said...

ၾကယ္စင္ေလးေရ..စာသားေလးေတြမွာ
၀မ္းနည္းေၾကကြဲမွဳေတြလႊမ္းေနတာမို. ဖတ္
လိုက္ရတာရင္ထဲကိုႏြမ္းသြားတာပဲ..ေပ်ာ္ရႊင္
ျခင္းေတြသင္းပ်ံ.ေနတဲ့ခ်စ္ျခင္းကိုပိုင္ဆိုင္ခြင့္
ရပါေစလို.ဆုေတာင္းေပးပါတယ္သူငယ္ခ်င္း
ရယ္........။

"Magical Template" designed by Blogger Buster